پاورپوینت بررسی رفتار خرید مصرف کننده آنلاین و عوامل مؤثر بر آن. :: lofdenjex2020

lofdenjex2020

lofdenjex2020

lofdenjex2020

کلمات کلیدی

.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

نقش و وظایف مهندس ناظر بر اساس شرایط عمومی پیمان

دانلود مبانی نظری و پیشینه شهر دوستدار زن

دانلود درامد از طریق اینترنت

تضمین 100درصد قبولی در رشته شبکه و اینترنت

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق معتاد شدن به اینترنت وفضای اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هرزه نگاری اینترنتی

دانلود پاورپوینت بررسی سیستم خرید اینترنتی

دانلود کسب وکار اینترنتی بدون سرمایه

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره اعتیاد به اینترنت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی

دانلود کتاب 21 نکته در طراحی بنر برای تبلیغات اینترنتی

دانلود پاورپوینت کتاب آناتومی انسانی تالیف دکتر علی اصغر رواسی

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

پاورپوینت آزمون اندریافت کودکان CAT

تحقیق و پیشینه پژوهش نقش های سبک رهبری و فرهنگ سازمانی

دانلود مبانی نظری پیشرفت درسی

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن

پلان فونداسیون

پلان تیر ریزی طبقات

جزئیات تمامی تیرها و ستونها

پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید

مبانی نظری بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار.

پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه آشپزی.

پاورپوینت بررسی رفتار خرید مصرف کننده آنلاین و عوامل مؤثر بر آن

پاورپوینت بررسی رفتار خرید مصرف کننده آنلاین و عوامل مؤثر بر آن در 48 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

تعداد صفحات 48
حجم 106 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی بازاریابی


توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی رفتار خرید مصرف کننده آنلاین و عوامل مؤثر بر آن در 48 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

مقدمه

رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین

فرآیند یادگیری و دریافت اطلاعات و تصمیم گیری

رفتار خرید آن لاین

نیروهای تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده آن لاین

رضایت و وفاداری

عواملی که می توانند رضایت و وفاداری مشتری را در محیط آن لاین افزایش دهند

کیفیت در محیط آن لاین

خشنودی و مطلوبیت مشتری در محیط مجازی

نتیجه گیری

فهرست منابع

 

قسمتی از متن

در بحث رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین با استفاده از ادبیات موجود در حوزه بازاریابی می توان به مباحث زیر اشاره کرد.

هدف ارتباطات بازاریابی، ساخت و نگهداری، وفاداری و تعهد رابطه بین مصرف کننده و سازمان می باشد. مطالعات نشان داده اند که انواع روابط با تعهد به مشتری باعث افزایش وفاداری در او می شود. چینگ و دیگران درمطالعات خود نشان دادند که تعهدات مالی، اجتماعی و ساختاری بر تعهدات و الزامات مشتری اثر مثبتی دارد.

تعهدات مالی بیشتر باعث تقویت الزامات و تعهدات مشتری کالاهای تحقیقی می شود تا کالا و خدمات تجربه ای یا مطمئن، اما تعهدات ساختاری بیشتر برای کالاهای مطمئن و تجربه ای مناسب می باشند. و تعهدات اجتماعی برای هر سه نوع کالا اعم از تحقیقی، مورد اطمینان و تجربه ای مناسب می باشند.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل مؤثر بر آن" می باشد که در حجم 48 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی