بایگانی آبان ۱۳۹۹ :: lofdenjex2020

lofdenjex2020

lofdenjex2020

lofdenjex2020

کلمات کلیدی

.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

نقش و وظایف مهندس ناظر بر اساس شرایط عمومی پیمان

دانلود مبانی نظری و پیشینه شهر دوستدار زن

دانلود درامد از طریق اینترنت

تضمین 100درصد قبولی در رشته شبکه و اینترنت

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق معتاد شدن به اینترنت وفضای اینترنتی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق هرزه نگاری اینترنتی

دانلود پاورپوینت بررسی سیستم خرید اینترنتی

دانلود کسب وکار اینترنتی بدون سرمایه

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره اعتیاد به اینترنت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش به تبلیغات اینترنتی

دانلود کتاب 21 نکته در طراحی بنر برای تبلیغات اینترنتی

دانلود پاورپوینت کتاب آناتومی انسانی تالیف دکتر علی اصغر رواسی

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

پاورپوینت آزمون اندریافت کودکان CAT

تحقیق و پیشینه پژوهش نقش های سبک رهبری و فرهنگ سازمانی

دانلود مبانی نظری پیشرفت درسی

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن

پلان فونداسیون

پلان تیر ریزی طبقات

جزئیات تمامی تیرها و ستونها

پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید

مبانی نظری بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق

پیداکردن دامنه با دامین اتوریتی بالا بدون نرم افزار.

پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه آشپزی.

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

پاورپوینت آزمون اندریافت کودکان CAT

پاورپوینت آزمون اندریافت کودکانCAT در 37 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل

تعداد صفحات 37
حجم 4886 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی پاورپوینت


توضیحات کامل

پاورپوینت آزمون اندریافت کودکانCAT در 37 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

هدف آزمون اندریافت کودکان CAT

مراحل تفسیر آزمون اندریافت کودکان CAT

شیوه اجرای آزمون اندریافت کودکان CAT

توصیف تصاویر آزمون اندریافت کودکان CAT

 

بخشی از متن

مقدمه

آزمون اندریافت کودکان ، یک آزمون فرافکنی است که برای سنجش شخصیت کودکان ۳ الی ۱۰ ساله به‌کار می‌رود. آزمون اندریافت کودکان CAT با اقتباس از آزمون اندریافت بزرگسالان(TAT) توسط لئوپولدبلاک و سونیا بلاک در آمریکا در سال ۱۹۴۹ ساخته شد.

مواد آزمون اندریافت کودکان CAT شامل ۱۰ کارت است که روی هر یک، تصویرهایی از حیوانات مختلف در حالت‌های رفتاری شبیه به رفتار‌های انسان ترسیم شده است. علت انتخاب حیوانات به عنوان محرک دیداری فرافکن، مصاحبه‌ای بوده است که بلاک‌ها با ارنست کریز داشته‌اند. کریز، معتقد بوده است که کودکان با حیوانات بهتر از انسان‌ها فرافکنی می‌کنند.

زیرا انسان‌ها به‌ویژه بزرگسالان بازداری‌هایی را در کودکان ایجاد می‌کنند. از طرف دیگر بلاک‌ها به نظرات فروید در مورد داستان هانس کوچولو در مقاله “ترس مرضی یک کودک ۵ ساله” آشنایی داشته‌اند و می‌دانسته‌اند که در اکثر داستان‌های ملل برای کودکان، حیوانات نقش اساسی دارند.

بدین‌ترتیب لئوپولد و سونیا بلاک از ویولت لامونت تصویرگر کتاب‌های کودکان خواستند که تصاویری را بر اساس پیشنهادهای ارائه‌شده و به سلیقه‌ خود ترسیم نماید. لامونت نیز ۱۸ تصویر کشید. این تصاویر توسط بلاک‌ها و چند روان‌شناس دیگر که همگی در استفاده از آزمون TAT تجربه‌ کافی داشتند، در مورد کودکان به‌کار گرفته شد. این متخصصان نتایج آزمون‌ها را به همراه اظهار نظرهای خود به بلاک‌ها عرضه کردند. پس از بررسی نتایج به دست آمده، بلاک‌ها از میان ۱۸ تصویر ۱۰ تصویر را انتخاب کردند.

هدف آزمون اندریافت کودکان CAT

هدف آزمون اندریافت کودکان CAT کمک به روان‌شناس برای درک نوع ارتباط کودک با اطرافیان خود، آگاهی از مکانیسم‌های دفاعی مورد استفاده کودک برای سازگاری، همچنین شناخت گرایش‌ها، تعارضات، رقابت‌ها و یا ترس‌های او است.

تصاویرآزمون اندریافت کودکان CAT ، وسیله‌ای است برای برانگیختن پاسخ‌های کودک و فرافکنی وی در مورد: مشکلات تغذیه و مشکلات دهانی کودک، مشکلات مربوط به رقابت و درگیری با برادر یا خواهر، آشکارسازی طرز تلقی کودک نسبت به والدین و وسایل مربوط به روابط وی با والدین، مسائل زناشویی والدین از دید کودک( عقده‌ ادیپ یا عقده‌ الکترا و همچنین شوک اولین درک روابط زناشویی والدین).

آزمون اندریافت کودکان CAT همچنین در پی آن است که اوهام‌های کودک درباره‌ خشونت و پرخاشگری، پذیرفته شدن در دنیای والدین، ترس از تنها بودن در شب و احتمال خودارضایی، رفتار در توالت و واکنش والدین در مقابل آن را آشکار نماید.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۹ ، ۱۱:۰۵
ali mirab
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش نقش های سبک رهبری و فرهنگ سازمانی

ادبیات تحقیق وپیشینه پژوهش نقش های سبک رهبری وفرهنگ سازمانی 80صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش نقش های سبک رهبری و فرهنگ سازمانی

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش نقش های سبک رهبری و فرهنگ سازمانی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 811 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 80

توضیحات:

 

ادبیات تحقیق وپیشینه  پژوهش نقش های سبک رهبری وفرهنگ سازمانی
80صفحه قالب ورد قابل ویرایش

ادبیات تحقیق وپیشینه  پژوهش نقش های سبک رهبری وفرهنگ سازمانی

80صفحه قالب ورد قابل ویرایش

 

بخشی ازمتن:

     فرهنگ،     نقشهای متفاوتی را در یک سازمان ایفا میکند. در اولین نقش، فرهنگ تعیین کننده نقش سازمانی است. دوم نوعی احساس هویت به پیکر اعضای سازمان تزریق میکند. سوم باعث میشود که در افراد نوعی تعهد نسبت به چیزی به وجود بیاید که بیش از منافع شخصی فرد است. چهارم موجب ثبات و پایداری سیستم اجتماعی میگردد. سرانجام فرهنگ به عنوان یک عامل کنترل به حساب میآید. هرقدر تعهد و التزام افراد به ارزشهای اساسی سازمان بیشتر باشد و اعضای بیشتری به این ارزشها معتقد باشند فرهنگ آن سازمان قویتر است. بسیاری از صاحب نظران بیان نموده اند که ارزشهای مشترک برگرفته از فرهنگ سازمانی، بر ایجاد جوی برای تلاش بیشتر کارکنان بسیار مفید واقع شده و همچنین فرهنگ سازمان دارای اثری مثبت بر کارآمدی سازمان بدون توجه به زمینه های کاری آن خواهد شد. (شهرکی پور،1389: 26).

فرهنگ سازمانی عبارت است از فلسفه ای که خط مشی سازمان و رفتارهای سازمان را به سوی کارکنان و مشتریان هدایت میکند یا مفروضات و باورهای بنیادی ویژه های که بین اعضاء سازمان مشترک بوده که به کمک آنها کارها و فعالیتهای روزمره سازمان انجام میپذیرد و سرانجام فرهنگ سازمانی را می توان وجود سیستمی از معانی و مفاهیم مشترک مشترکبین افراد و اعضای سازمان دانست. (سهیلی، 97:1379).

 

 صاحبنظران مختلف برای طبقه بندی فرهنگ سازمانها و تشخیص نوع فرهنگ سازمان، شاخصهای مختلفی را ارائه کردهاند که از جمله آنها عبارتند از دنیل دنیسون که فرهنگ سازمانی را به چهار گروه فرهنگ مأموریتی، فرهنگ انعطاف پذیر، فرهنگ بوروکراتیک و فرهنگ مشارکتی تقسیم کرده است. از دیدگاه فیزی نیز چهار نوع فرهنگ سازمانی وجود دارد که عبارتند از فرهنگ مبتنی بر وظیفه،موفقیت، قدرت و حمایت ( شهرکی پور، 152:89) در این راستا چارلز هندی نیز از اساطیر یونان به عنوان نمادهایی برای معرفی چهار نوع سازمان و مدیریت فرهنگ های مرتبط با هر یکاستفاده کرده است این چهار فرهنگ عبارتند از: فرهنگ زئوس )باشگاهی)، فرهنگ آپولویی (ایفای نقش)، فرهنگ آتنایی (وظیفه گرایی)، و فرهنگ دیونیسوس (اصالت) می باشد. (هندی، 131:1384 )

فهرست برخی ازمطالب:

فرهنگ سازمانی

مفاهــیــم فــــرهنگ سازمانی

 

تعاریف فرهنگ سازمانی

الگوهای شناخت و تحلیل فرهنگ سازمانی

الگوى فرهنگ سازمانی پارسونز

الگوی مبتنی بر هفتS شرکت مکینزی

الگوی اوچی

و... . 

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش نقش های سبک رهبری و فرهنگ سازمانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۹ ، ۰۹:۳۰
ali mirab
مبانی نظری پیشرفت درسی

مبانی نظری پیشرفت درسی

دانلود مبانی نظری پیشرفت درسی

مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشرفت درسی
پیشینه ومبانی نظری پژوهش پیشرفت درسی
مبانی نظری پژوهش پیشرفت درسی
پیشینه  نظری پژوهش پیشرفت درسی
 پژوهش پیشرفت درسی
پیشرفت درسی
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 40 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

پیشینه ومبانی نظری پژوهش پیشرفت درسی

توضیحات:

فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد (پیشینه ی پژوهش)

 

همرا با منبع نویسی درون متنی فارسی و انگلیسی کامل به شیوه APA  جهت استفاده فصل دو پایان نامه

 

توضیحات نظری در مورد متغیر و همچنین پیشینه در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

 

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب برای فصل دو پایان نامه

 

منبع :                          دارد (به شیوه APA)

 

نوع فایل:                      WORD و قابل ویرایش

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

 

مفهوم پیشرفت درسی جوانب مختلفی دارد که رابطه بسیاری با شخصیت دانش‌آموزان کم سن دارد؛ حس موفقیت سرآغاز احساس خوب و احترام به خود است و حس شکست سرآغاز خشم و انتقاد از خود می‎باشد. بنابراین پیشرفت تحصیلی ممکن است به عنوان سنجشی از دانش، دریافت مهارت‌هایی در درس تخصصی یا گروهی از دروس تعریف شود.

 محتوای آموزشی ممکن است بین کشورها و یا مناطق یک کشور متفاوت باشد؛ در حالی که روند تحصیل کم و بیش در همه جا یکسان است. فرآیند آموزشگاهی کم و بیش در هر جا شبیه به هم است. بیشتر محتوای آموزشی در مدارس طبق قاعده‌ای منظور می‌شوند که طبق آن قاعده یادگیری که در یک ترم یا سال صورت می‌گیرد، پایه یا پیش‌نیاز یادگیری که در ترم یا سال بعد ارائه می‌شود، به شمار می‌رود. در هر مرحله در مدارس تعدادی سنجش پیشرفت تحصیلی به عنوان تعیین‌کننده موقعیت دانش‌آموزان و اساسی برای تصمیم‌گیری درباره فرصت‌های بعدی برای یادگیری در مراحل بعدی به کار برده می‌شود (کردستانی، 2009، به نقل از دهدار و همکاران، 1392: 53).

2-3-1- نظریه‌های برنامه درسی برای پیشرفت درسی 

الف) کارکردگرایی: بر اساس این رویکرد، که تمرکز اصلی آن بر شیوه مشارکت مدارس در اجرای نظم اجتماعی است، مدارس باید دانش‌ها، مهارت‌ها، ارزش‌ها و ایده‌هایی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند که جامعه به آن‌ها نیاز داشته، بدین طریق می‌توانند خود را با نظام موجود در جامعه تطبیق دهند.

پیروان این رویکرد، نگاهی مثبت به پیشرفت درسی داشته، خاطر نشان می‌سازند که این برنامه، مکانیسمی مؤثر برای آموزش هنجارهای اساسی به دانش‌آموزان است (سعیدی رضوانی و کیانی نژاد، 1379). این گروه معتقدند که برنامه درسی ، دانش‌آموزان را با ارزش‌ها و هنجارهای لازم جهت انتقال و پیوستن به دنیای بزرگسالان آشنا می‌سازد. در این دیدگاه بر نقش برنامه درسی پنهان در جامعه‌پذیری (نظم، کنترل، اطاعت و همنوایی) تأکید می‌شود (هندری و ولش، 1981).

 بدین ترتیب، مدارس شاگردان را با عنایت به نیازهای شغلی و نهادهای سیاسی برای شرکت فعال در جامعه آماده می‌سازند. در این فرایند، عملکرد برنامه درسی پل اجتماعی میان مدرسه و جامعه تلقی می‌گردد. شاگردان هنجارهای استقلال، موفقیت، متعارف بودن، ویژگی‌های مشابه با دیگران داشتن و متمایز از دیگران بودن را از طریق برنامه درسی پنهان کسب کرده خود را برای اجرای هنجارهای یاد گرفته شده در زندگی بزرگسالی آماده می‌کنند. این نظریه نقش برنامه درسی پنهان را به منزله یک پل اجتماعی برجسته نشان داده و اهمیت آن را در شکل دهی هنجارهای رفتاری تحلیل مین‌ماید (قورچیان، 1374).

هم‌چنین طرفداران این رویکرد معتقدند که مدرسه باید طوری به دانش‌آموزان آموزش دهد که با از خود گذشتگی و خیرخواهی به کمک دیگران و حل مشکلات آنان بپردازند. اگر مدرسه‌ای نتواند چنین احساس و ادراکی را در دانش‌آموزان ایجاد کند، کار آن مدرسه و در نتیجه تعلیم و تربیتِ آن بی فایده است. احساس عضویت و تعلق به جامعه و کوشش و تلاش برای اصلاح آن، از ارکان اهداف آموزش و پرورش است. مدرسه باید طوری آموزش دهد که ارزش‌های مورد احترام جامعه به دانش‌آموزان شناسانده شوند و آن چنان آن‌ها را تمرین دهد که نسبت به این ارزش‌ها، با احترام خاص برخورد کنند و برای آن‌ها قداست قائل شوند (دوانلو، 1387).

ب) مارکسیسم: دیدگاه مارکسیستی، که در ادبیات رشته برنامه درسی گاه نظریه بازتولید و گاه نظریه انطباق  نیز نامیده می‌شود، در واکنش به دیدگاه کارکردگرایان و ناتوانی نظریه آن‌ها در تبیین روابط بین نظام آموزشی و دیگر نظام‌های جامعه شکل گرفت. بر اساس این دیدگاه، مدارس از طریق برنامه‌های درسی رسمی و پنهان خود به بازتولیدِ روابط اجتماعی مورد نیاز برای حفظ و تداوم سرمایه‌داری می‌پردازند و در این راه بر اموری نظیر رقابت و ارزشیابی، تقسیم سلسله مراتبی کار، اختیار بوروکراتیک، اطاعت و انقیاد و امثال آن‌ها تأکید می‌نمایند. به عقیده طرفداران این دیدگاه، بازتولیدِ این دسته از مهارت‌ها و نگرش‌ها از طریق نظام آموزشی، دانش‌آموزان را برای ایفای نقش‌های آینده‌شان در یک محیط کار طبقاتی آماده می‌سازد.

مارکسیست‌ها بر این باورند که در شکل، محتوا، سازماندهیِ کلاس درس و ارزشیابی دانش‌آموزان، نوعی سیستم پیامی نهفته است که دانش‌آموزان را برای اکتساب صفاتی چون سر به راه بودن، مطیع بودن، نظافت و همنوایی شرطی می‌سازد. نوع پیامی که از طریق این سیستم انتقال می‌یابد وابسته به طبقه اجتماعیِ جامعه اطراف مدرسه است (همان).

در همین راستا، آنیون (1980) معتقد است که برنامه‌های درسی، رویه‌های تربیتی، و شیوه‌های مختلف ارزشیابی هر کدام موجب توسعه انواع خاصی از مهارت‌های شناختی و رفتاری در میان طبقات اجتماعی شده و موجب می‌گردند که دانش‌آموزانِ هر طبقه، ارتباط ویژهای را با سرمایه فیزیکی و نهادی، با منابع قدرت و با فرایند کار برقرار کنند. مطالعاتِ قوم نگارانه آنیون نشان داد که برنامه درسیِ دانش‌آموزانِ متعلق به طبقه کارگر بیشتر بر قوانین و دستورالعمل‌های معلمان تأکید نموده، حق انتخاب محدودی برای دانش‌آموزان قائل می‌شود. برنامه درسی طبقه متوسط دستیابی به «پاسخ درست» را ترغیب نموده است و در عین حال فرصت‌هایی محدود را نیز برای خود مختاری دانش‌آموزان فراهم می‌سازد.

 


n

دانلود مبانی نظری پیشرفت درسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۹ ، ۱۸:۴۳
ali mirab
پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

دانلود پاورپوینت با موضوع نظریه رشد شناختی پیاژه، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مراحل رشد پیاژه، شش خرده مرحله مرحله ی حسی – حرکتی، ویژگی های مرحله پیش عملیاتی، مرحله عملیات عینی 7 تا 11سالگی، آخرین مرحله رشد شناختی، تعامل موجود زنده با محیط، فرایند سازگاری، جذب، انطباق، فهرست منابع

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه
تحقیق نظریه رشد شناختی پیاژه
مقاله نظریه رشد شناختی پیاژه
نظریه رشد شناختی پیاژه
مراحل رشد پیاژه
بررسی نظریه رشد شناختی پیاژه
تحلیل نظریه رشد شناختی پیاژه
شش خرده مرحله مرحله ی حسی حرکتی
ویژگی های مرحله پیش عملیاتی
مرحله عملیات عینی 7 تا 11 سالگی
آخرین مرحله رشد شناختی
تعامل موجود زنده با محیط
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 238 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 24

دانلود پاورپوینت با موضوع نظریه رشد شناختی پیاژه، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مراحل رشد پیاژه

شش خرده مرحله مرحله ی حسی –حرکتی

ویژگی های مرحله پیش عملیاتی

مرحله عملیات عینی 7 تا 11سالگی

آخرین مرحله رشد شناختی

تعامل موجود زنده با محیط

فرایند سازگاری

جذب

انطباق

فهرست منابع

 

قسمتی از متن:

پیاژه در اثر نتایج برگرفته از پژوهش های خود ، مرحله ی حسی – حرکتی را به شش خرده مرحله تقسیم کرده است که عبارتند از :

 اول: تولد تا 2 ماهگی (دوره غلبه ی بازتاب های شرطی مانند مکیدن )

دوم: 2تا 4 ماهگی (دوره جذب تجارب جدید وانطباق و طراحی ساختارهای جدید شناختی مانند شیشه به جای پستا نک وگرفتن اسباب بازی.

سوم:4 تا 8 ماهگی (دوره درک علت و معلول های ساده و هماهنگی حواس بینایی و لامسه. مثال : آخر باری که نوزاد با دست خود به شیشه زد،به او شیر داده شد و بدین ترتیب او حالا طرحی را برای دست زدن به شیشه ی شیر آغاز می کند.

چهارم: 8 تا12 ماهگی (دوره درک بسیار ساده از مفهوم زمان و دوره ی درک بقای شی ء مثال : نوزادی که گریه می کند تا کسی او را بلند کند وقتی صدای پای پدرش را در راهروی منتهی به اتاقش می شنود ساکت می شود. او می داند که بیش از چند ثانیه ی دیگر تا آرامش او فاصله نمانده است .

پنجم: 12 تا 18 ماهگی ( دوره ی آغاز تجربه کردن جهان خارج و دستیابی به اولین تجارب حل مسئله و افزایش تقلید از سایرین. مثال: کودکان وسایل را پرت می کنند،گاز می گیرند ، لجاجت می ورزند ،اشیاء می شکنند، صرفاً برای اینکه ببینند چه اتفاق می افتد.

ششم: 18 تا 24 ماهگی (دوره ی آغاز فکرکردن، ایجاد تصور اشیاء در ذهن خود و دستیابی به راه های جدید برای حل مسأله.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " نظریه رشد شناختی پیاژه "  می باشد که در حجم 24  اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۹ ، ۱۴:۴۳
ali mirab
پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن در 85 اسلاید کاربردی همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع

در این پروژه پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن در 85 اسلاید کاربردی همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع طبق موارد زیر ارایه شده است 1 عملیات تحکیم بستر 2 بهسازی و اصلاح خواص فیزیکی 3 انواع شمع 4 درجا 5 پیش ساخته 6 پیش تنیده بیش 7 میکروپایل 8 مراحل اجرای شمع بتنی در جا 9 معرفی 10 انواع شمع بتنی درجا 11 مرا

دانلود پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن در 85 اسلاید کاربردی همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع

پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن در 85 اسلاید کاربردی
عملیات تحکیم بستر
بهسازی و اصلاح خواص فیزیکی
انواع شمع
شمع درجا
شمع پیش ساخته
شمع پیش تنیده بیش
میکروپایل
مراحل اجرای شمع بتنی در جا
انواع شمع بتنی درجا
دسته بندی عمران
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2035 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 85

در این پروژه پاورپوینت شمع کوبی  و انواع روش های آن در 85 اسلاید کاربردی همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع طبق موارد زیر ارایه شده است:

1- عملیات تحکیم بستر

2- بهسازی و اصلاح خواص فیزیکی

3- انواع شمع

4- درجا

5- پیش ساخته

6- پیش تنیده بیش

7- میکروپایل

8- مراحل اجرای شمع بتنی در جا

9- معرفی

10- انواع شمع بتنی درجا

11- مراحل اجرای شمع درجای بتنی در یک نگاه

12- حفاری اولیه همراه با تزریق گل بنتونیت به همراه تصاویر اجرایی

13- کیسینگ گذاری تا عمق عبوری از لایه ریزشی

14- از سرگیری حفاری از درون کیسنگ

15- ایجاد انباره در انتهای شمع(ویژه شمع های پدستالی)

16- جاگذاری قفسه آرماتور

17- جاگذاری ترمی و قیف و انجام بتن ریزی

18- بیرون کشیدن کیسینگ

19- اتمام اجرای شمع

20- مزایا و معایب

21- شکل قرارگیری شمع های گروهی در زیر سر شمع

22- انجام مطالعات ژئوتکنیک

23- بر اساس مطالعات ژئوتکنیک ما به نتایج زیر دست می یابیم :

24- تعیین تکلیف استفاده و یا عدم استفاده از پی های شمعی

25- شرایط زیر سطحی و محیطی

26- ملاحضات اقتصادی

27- انتخاب نوع پی عمیق(درجا یا کوبیدنی)

28- جنس شمع

29- تجهیزات و امکانات ساخت و اجرا

30- عمق شمع h: ...

31- نمونه برداری

32- آماده سازی محل حفاری

33- نشانه گذاری محل اجرای شمع

34- عملیات نقشه برداری

35- نشانه گذاری محل دقیق شمع

36- انتخاب مدل دستگاه حفاری

37- استقرار دستگاه حفاری

38- تراز کردن مته حفاری با محل شمع

39- تامین امکانات لازم برای جلوگیری از ریزش دیواره محل حفاری

40- استفاده از گل بنتونیت یا مواد مشابه

41- دستگاه بنتونیت ساز

42- استفاده از لوله غلاف (کیسینگ)

43- نحوه نصب کیسینگ:

44- حفاری اولیه تا عبور از لایه ریزشی

45- کیسینگ گذاری تا عمق عبوری از لایه ریزشی

46- جاگذاری کیسینگ

47- ادامه حفاری از درون کیسینگ

48- تعبیه دستک و محل عبور لوله بنتونیت

49- کوبش کیسینگ توسط ویبراتور

50- روتاری با قابلیت کوبش کیسینگ

51- دستگاه روتاری

52- شروع حرکت مته حفاری بصورت دورانی

53- حفاری

54- تزریق دوغاب بنتونیت به چاه در حین حفاری

55- قرارگیری کیسینگ در دهانه شمع

56- پیگیری ادامه حفاری بعد از کیسینگ گذاری

57- تخلیه باکت بعد از هر بار پر شدن

58- تخلیه مدوام خاک حفاری از محل

59- ایجاد انباره در انتهای شمع (ویژه شمع های پدستالی)

60- باکت مخصوص ایجاد انباره

61- ایجاد انباره در انتهای شمع

62- شمع با اتکای انباره ای

63- شمع با اتکای انباره ای زاویه دار(۳۰ یا ۴۵ درجه)

64- فولادگذاری (قفسه آرماتور یا هسته فولادی)

65- تهیه قفسه آرماتور

66- جاگذاری قفسه آرماتور

67- تعبیه غلتکهای بتنی جهت رعایت فاصله طولی

68- همپوشانی قفسه های آرماتور

69- هسته فولادی

70- جاگذاری پروفیل

71- نصب پروفیل در چاه

72- شاقول کردن پروفیل برای قرار گرفتن در مرکز شمع

73- آماده کردن بتن مصرفی

74- عملیات بتن ریزی

75- جاگذار لوله ترمی

76- نگه داشتن ترمی در دهانه چاه جهت نصب قیف

77- نصب قیف بتن ریزی

78- بالا و پایین کردن ترمی جهت تخلیه بتن درون آن

79- نکته :انتهای لوله ترمی نباید از درون بتن خارج شود

80- کوتاه کردن لوله ترمی به دلیل بالا آمدن بتن

81- اتمام بتن ریزی

82- سر ریز شدن بنتونیت بعد از بالا آمدن بتن در هنگام بکاربری گل بنتونیت

83- خارج کردن کیسینگ همزمان با اتمام بتن ریزی

84- تخریب بتن اضافی

دانلود پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن در 85 اسلاید کاربردی همراه با شکل و تصاویر به طور کامل و جامع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۹ ، ۱۱:۲۷
ali mirab
دانلود نقشه سازه ای و معماری یک ساختمان مسکونی 5 طبقه بتنی با آسانسور
دسته بندی عمران
فرمت فایل dwg
حجم فایل 1067 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
دانلود نقشه سازه ای و معماری یک ساختمان مسکونی 5 طبقه بتنی با آسانسور

فروشنده فایل

کد کاربری 2115
 
 

دانلود نقشه سازه ای و معماری یک ساختمان مسکونی 5 طبقه بتنی با آسانسور

این نقشه شامل ، نقشه های سازه ای و معماری از هر لحاظ کامل هست.

 

هر طبقه شامل 4 واحد تک خوابه هست.

 

کل متراژ ساختمان 274.5 متر مربع میباشد( 18.30 * 15 )

 

 

نقشه معماری شامل :

پلان مبلمان زیرزمین(پارکینگ)

پلان مبلمان طبقات ، پلان شیب بندی پشت بام

پلان اندازه گذاری تمامی نقشه ها

دو نما ، دو برش

 

نقشه سازه ای شامل :

پلان تیر ریزی طبقات ، پلان فونداسیون

جزئیات تمامی تیرها و ستونها

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۹ ، ۱۷:۳۹
ali mirab